пʼятниця, 7 лютого 2014 р.

Перший урок української літератури

    Вперше довелося складати конспект уроку української літератури і проводити такий урок. Я намагалася прикласти максимум зусіль. І вважаю, що ці намагання не були марним. Взагалі, як предмет, мені більш подобається мова, ніж література. А ось, що стосується викладання, мабуть, я можу віддати перевагу літературі. На уроці літератури можна більше проявити творчі здібності. Мене захопила підготовка до уроку, я ретельно підбирала музику й ілюстації.
     Прийшовши на урок, не знала, як будуть поводити себе учні, як сприймуть мене. Та і я їх ще не дуже добре знаю. Але, не дивлячись на те, що це 5 клас, важкий підлітковий вік, ці діти поводили себе добре (не кричали, не бігали, не жували). А мені ще складно було б з таким впоратись.
      Звичайно, я трошки хвилювалась, думала про те, щоб не забути сказати щось важливе. Та я все згадала і сказала те, що запланувала. Для мене було важливим, щоб учням було цікаво на уроці і вони сприйняли і запам'ятали те, що я хочу їм донести. Вважаю, що це мені вдалося.



1 коментар:

  1. Судячи з вашої рефлексії урок вдався. Вітаємо.
    5-й не найскладніший, а от 7-8 ото!
    Конспект уроку справляє приємне враження. Видно, що доклали зусиль.
    А ще приємно бачити різноманітні засоби унаочнення, і візуальні, і аудіальні.
    Цікаво подивитися було б, як ви проводили таку фізкультхвилинку. Це ідея ваша чи вчителя?
    Гарний музичний фон. Хто виконує, що це твір? Збережу і для себе!

    Чекаємо і на методичний самоаналіз (перечитайте мій коментар до вашого попереднього аналізу уроку).

    Успіхів і на наступних уроках.

    Ніно, ще одне прохання, а можна невеличкий роздум про те, як сьогодні Шевченка сприймають учні, і що сьогодні на вашу думку варто робити вчителю під час знаймства учня із Шевченком. "Дорогою до Шевченка". А ще можна фото ви і ваші учні читаєте або розгялядаєте малюнки до творів Шевченка? Це важливо, бо потрібно терміново чимось заповнити цілу полосу газети "Слово Севастополя".
    Я у вас вірю!

    ВідповістиВидалити