вівторок, 4 лютого 2014 р.

Спостереження оголошується відкритим

      Сьогоднішній день був присвячений лише спостереженню уроків. Тому його можна назвати справжнім першим днем практики, бо деякі організаційні моменти вже з'ясовані і тепер час можна приділити безпосередньо урокам.
     Подивившись уроки, складається враження, що мене вчили у школі зовсім іншим предметам у зовсім інший час. Зараз учителі проводять такі цікаві уроки, що я б сама залюбки посиділа на місці учня і виконувала всі завдання, які дає вчитель. І здається, я навіть би і не втомилася від такого навчання. Я бачу, як вчителі проводять уроки, і тепер, дійсно, є бажання саме так провести свої уроки, щоб і я отримала задоволення, і учням було цікаво.
     Також справляють враження відносини між учителем і учнями. Учителі знають, де треба твердим голосом сказати, щоб привернути увагу, а де можна і жарти невелички вставити. Було б добре, коли б і я так навчилася. Та все ще попереду!..

Висновки до уроків, проведених учителями 4.02.2014

3 коментарі:

  1. Пожартуй так, щоб Емма з 5-В хоча б посміхнулась, ага

    ВідповістиВидалити
  2. І нам приємно, що не даремно пройде час і повірите, що є ще в школах ентузіасти, на яких вона і тримається. Бо якщо всі опустять руки, зарплата не велика, втома страшенна, престиж такий собі, але ж працюють!!!
    І ми віримо, що і серед наших випускників будуть такі небайдужі!

    ВідповістиВидалити