субота, 8 лютого 2014 р.

Музика до уроку

  Учитель сказав, що на уроці треба провести фізкультхвилинку, і я захотіла, щоб учні, дійсно, відпочили і розважились. Вирішила пошукати пісню, у якій говорилося б, які треба виконувати дії. Але на українській мові такого не знайшла. І раптом потрапила на відеоролик. Мені все сподобалось, але вирішила на застосовувати відео на уроці, щоб не вмикати проектор заради 2 хвилин, та і якість відео не дуже добра. Тому взяла цю пісню і склала послідовність рухів, схожих на ті, що у відео. Здається, учням сподобалось, на обличчях були посмішки.


      Що стосується музичного фону, який грав протягом читання учнями твору, то можу сказати, що я просто шукала спокійну мелодію, яка б не відволікала учнів. І в інтернеті цей файл називався "Славянские народные мелодии", і більш нічого не зазначено.

1 коментар:

  1. Цікавенько. Якщо ви не показували цей ролик, то цю мелодію можна використовувати декілька уроків - урізноманітнювати рухи, вчити слова, а потім через деякий час, як винагорода учнів за якусь гарну справу показати і ролик.

    Декілька слів до самоаналізу.
    5-й абзац найвагоміший. Але намагайтеся добирити точніші мовні засоби: наприклад, все у вас сприяло, а от чи забазпечивало, чи дозволило досягти, сформувати тощо.
    І звичайно, на майбутнє більше приділяйте продумуванню показників результативності уроку: "закріпили, отримали" не є такими показниками.
    А що на вашу думку є істиними показниками результативності уроку?
    Давайте складемо такий перелік! Дівчата, долучайтесь. Це гарне методичне питання.
    Від усіх чекаємо також сумілнних і цікавих, методично грамотних висновків.
    Ніночко, скільки часу витратили на написання самоаналізу?

    ВідповістиВидалити