вівторок, 11 лютого 2014 р.

Перший урок розвитку мовлення

   Як на мене, з уроком розвитку мовлення було не дуже складно. Хоча спочатку довго думала, що можна робити з учнями на цьому уроці. Але все склалося, і гадаю, вийшло непогано. Дуже сподобалось, що учні йшли зі мною на контакт, були дуже активними, тому легко було з ними працювати. У моїй підгрупі 17 учнів, і всіх я встигла запитати декілька разів. Ніхто на цьому уроці не відсидівся. Коли я просила відповісти тих, хто не підносив руки, я думала, що вони не уважні або не хочуть працювати, а вони відповідали дуже добре і не треба навіть було довго щось витягувати з них. Напевно, велика частина успіху уроку належить учням і їхній хорошій поведінці. Тому що і я у такій атмосфері змогла розслабитися.


1 коментар:

  1. Все сприймається легко, таке враження, що ви потроху набиваєте руку і часу вже ця робота забирає значно менше.
    У самоаналізі є і звичайні банальності, але є й слушні висновки.
    Успіхів!

    ВідповістиВидалити